Naše storitve

telemarketing

Telemarketing

Potrebujete preizkušen način, kako približati svoje izdelke ali storitve širokemu občinstvu?

Neposredna telefonska prodaja oziroma telemarketing je stroškovno učinkovita rešitev za organizacije, ki želijo povečati prodajo s pomočjo zunanjega strokovnega znanja. Uporaba zunanjega klicnega centra je učinkovit način za zmanjšanje časa in stroškov, povezanih z lastnim klicnim centrom, hkrati pa daje vaši organizaciji dostop do vseh koristi in znanj, ki jih ponuja profesionalni klicni center.

Pri naših kakovostnih rešitvah uporabljamo dolgoletne izkušnje, sodobno tehnologijo ter sledimo najnovejšim prodajnim praksam in tehnikam. Naši profesionalni klicni agenti lahko poskrbijo za vse vaše klice in se prilagajajo potrebam vaše organizacije.

Delujemo kot svetovalci pri telemarketingu in vam pomagamo doseči vaš prodajni cilj, kar se da učinkovito. Zaradi naših dolgoletnih izkušenj pri upravljanju klicnih centrov in predanosti vašemu uspehu so storitve Tele-marketing vrhunska izbira.

V vednosti, da je prodaja v dobrih rokah, se lahko vi osredotočite na druge prednostne naloge.

Priporočeno za:

  • Razne storitve
  • Raznolike izdelke

Generiranje leadov in dogovarjanje sestankov

Telefonski klici z namenom ustvarjanja leadov ali dogovarjanja osebnih sestankov so še vedno del današnjega poslovnega sveta. Ko uporabljate hladno klicanje za stik s stranko, dobite neposreden, osebni stik s svojimi potencialnimi strankami.

V našem delu obravnavamo vse vidike strankinih potreb, od sestavljanja ciljno usmerjenih prodajnih seznamov do načrtovanja sestankov s potencialnimi partnerji.

Z namenom, povečati vaš posel, bo naša strokovna ekipa prevzela stike s podjetji in vas povezala z več prospekti.

Zavedamo se, da je za uspešno kampanjo ključno vključiti vaše znanje in izkušnje zato v sodelovanju z vami določimo:

  • Ciljno publiko
  • Vrsto klica (hladni klic, navzkrižna prodaja, kvalificirati stik)
  • Razvoj skript in klicnega vodnika
  • Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)
  • Ključne kazalnike uspešnosti (KPI)
  • Zahteve za ravnanje s klici
  • Proračun kampanje

Naši klicni agenti so zavezani vašemu programu in uspehu. Za zunanje partnerje delujejo kot strokovnjaki o vašem podjetju, seznanjeni z vašimi izdelki in storitvami. Ta strokovnost, v paru z našimi prodajnimi veščinami, zagotavlja uspeh še tako kompleksnim kampanjam.

Priporočeno za:

  • Poslovne rešitve
  • Dražje in bolj kompleksne izdelke in storitve
dekorativna-ikona
Strategy icon

Po-prodajne storitve in navzkrižna prodaja

Če vaše podjetje ne izvaja poprodajnih aktivnosti in navzkrižne prodaje svojim obstoječim strankam, ne izkoriščate polnega potenciala vaših strank. Obstoječa stranka, ki ji niso ponujene dodatne rešitve ali se jih ne zaveda, je ogromna zamujena priložnost. Zadrževanje strank stane manj, kot njihovo pridobivanje, zato je smiselno, da obstoječe kontakte negujemo.

V našem podjetju smo strokovnjaki za prepoznavanje obstoječih segmentov strank, kjer bo pravočasni izhodni klic s prodajo dodatnih izdelkov ali storitev povečal prihodek od prodaje in izboljšal odnose s strankami. Ko kupcu predstavite izdelek ali storitev, ki potencialno rešuje težavo ali odpravi potrebo, se gradi zaupanje in ti kupci se pogosteje vračajo.

V klicnem centru Tele-marketing imamo dolgoletne izkušnje z vodenjem uspešnih po-prodajnih oglaševalskih kampanj. Naše strokovno znanje in izkušeni klicni agenti, pripomorejo k povečanju prihodkov vaših obstoječih strank.

Priporočeno za:

  • Stranke z že obstoječimi kupci

Raziskave

Raziskave so najučinkovitejša metoda za zbiranje raznolikih informacij. Ko morate izvedeti, kateri kupci se zanimajo za vaš izdelek ali storitev, zakaj bi opravili nakup, kakšno ceno so pripravljeni plačati in kakšen je njihov postopek odločitve o nakupu, potrebujete zanesljivo tržno raziskavo. Učinkovite raziskave pomagajo vašemu podjetju zbrati informacije z majhnega vzorca trga, da bi te ponazorile in napovedovale želje celotnega trga.

V sodelovanju z naročnikom zasnujemo raziskavo in tako zagotovimo relevantne informacije po konkurenčnih cenah.

Vrste raziskav:

  • Raziskave trga
  • Nakupne navade
  • Poznavanje blagovnih znamk
  • Odziv oglaševalskih akcij
  • Naklonjenost volivcev
  • Konkurence
chart
ciljanje

Ankete

Ankete in vprašalniki o zadovoljstvu strank preko telefona so koristen način za merjenje uspešnosti vašega podjetja. Telefonske ankete zagotavljajo vedno bolj redko priložnost za osebni stik z vašimi strankami. Tako boste zvedeli ali dosegate pričakovanja vaših strank, vaše prednosti in katera so vaša področja za rast in izboljšave.

Z dobro oblikovanimi anketami o zadovoljstvu strank in prijaznimi klicnimi agenti, ki strankam prisluhnejo, vam pomagamo zbrati in urediti velike količine dragocenih podatkov za vaše podjetje. Na podlagi zbranih podatkov se boste lahko prilagajali potrebam vaših strank in dosegali boljše rezultate.

Opominjanje zapadlih plačil

Opominjanje pri zapoznelih plačilih je pogosto neljuba, a še kako pomembna zvrst komunikacije v podjetjih. Podjetja se prepogosto zanašajo zgolj na pisno opominjanje, pri tem pa pozabijo na učinkovitost osebne komunikacije.

Klicni center Tele-marketing opravlja storitev klicnega opominjanja zapoznelih plačil v vašem imenu. Naši klicni agenti prijazno opomnijo vaše dolžnike o njihovih zapadlih obveznostih, povprašajo o vzroku zamude in določijo datum plačila. Po naših izkušnjah oseben pristop beleži boljše rezultate in ohranja dobre odnose med strankami.

poslovni-koledar
recruit icon

Klici dobrodošlice

Prvi vtisi štejejo! Učinkovit klic dobrodošlice pomaga ustvariti temelje za trajne odnose. Zato pri klicnem centru Tele-marketing izvajamo storitev klicev dobrodošlice. Naši profesionalni klicni agenti v vašem imenu pokličejo nove naročnike.

Klic dobrodošlice je vaša priložnost da:

  • novim strankam izrečete dobrodošlico in se zahvalite za njihovo poslovanje
  • pravilno zabeležite kontakte v vašem sistemu
  • predstavite ključne kontaktne točke
  • obravnavate možna vprašanja
  • zbirate informacije o potencialni navzkrižni prodaji
  • zbiranje privoljenj za nadaljnjo komunikacijo.

Priporočeno za:

  • Razni klubi lojalnosti
  • Naročniške storitve
  • Rezervacijske storitve

Podpora prodajnih agentov

V prodajno klicnem centru Tele-marketing imamo interno ekipo prodajnih agentov. Naši prodajni agenti so strokovno usposobljeni in vešči najsodobnejših prodajnih praks. Sodelovanje z našim klicnim centrom pomeni prevzem vseh spektrov vaše prodaje, ki le-tej dodajo osebno noto.

Zunanje izvajanje osebne prodaje nudi podjetjem strokoven in izučen kader z nižjimi stroški kot, če bi funkcijo ohranili znotraj podjetja.

Prodaja bolj kompleksnih in dražjih izdelkov ali storitev zahteva večjo mero interakcije in je težje izvedljiva izključno preko telefonskih kanalov. Naše izkušnje so pokazale, da so kupci veliko bolj dovzetni za tovrstne nakupe kadar prodaja poteka osebno.

Naše agente izučimo o vašem produktu ali storitvi tako, da delujejo kot podaljšek vašega podjetja in vas vedno predstavijo v najboljši luči.

stisk-rok

Povzdignite svojo prodajo na novo raven