Vstopne storitve

Posredovanje splošnih informacij
V vašem imenu strankam podamo različne informacije. Vse od delovnega časa, kontaktnih naslovov, lastnosti izdelkov ali storitev do prodajnih pogojev in podrobnosti prodajnih akcij.
Sprejem presežnih klicev
Imate lasten klicni center in beležite povečan obseg dela? V našem klicnem centru poskrbimo, da preseženi klici ne ostanejo neodgovorjeni. Klice ob vaši nedosegljivosti sprejmemo, podrobno zabeležimo ter jih posredujemo do ustrezne odgovorne osebe.


Zunanje tajništvo
Zunanje tajništvo je idealna rešitev za manjše podjetnike, ki želijo svoj čas kvalitetno izkoristiti in se osredotočiti na prednostne naloge. V vašem imenu sprejemamo klice, posredujemo informacije, dogovarjamo sestanke in nudimo vso potrebno podporo.
Sprejem naročil
V vašem imenu lahko odgovarjamo na vprašanja o storitvah ali izdelkih ter sprejemamo in urejamo naročila. Prevzamemo lahko vse od posredovanja splošnih informacij do beleženja naročil in reklamacij. Naši agenti so vešči v prodaji tako se lahko odzovejo na pomisleke kupcev in jim približajo ponudbo podjetja. Podprite svoje prodajne kanale z vstopno številko in poskrbite, da nikoli več ne zamudite naročila.


Obravnava reklamacij
Poskrbite za ugled podjetja in strokovno obravnavo reklamacij prepustite agentom našega klicnega centra. Stranko o postopku reklamacije sproti obveščamo in s tem poskrbimo za boljšo uporabniško izkušnjo.
Z dobro oblikovanimi anketami o zadovoljstvu strank in prijaznimi klicnimi agenti, ki strankam prisluhnejo, vam pomagamo zbrati in urediti velike količine dragocenih podatkov za vaše podjetje. Na podlagi zbranih podatkov se boste lahko prilagajali potrebam vaših strank in dosegali boljše rezultate.
Prijava napake
Napake so del vsakdana pomembno je le, da te napake naslovimo in čim hitreje odpravimo. Informacije posredujemo na relevantne kontakte in delujemo kot vmesnik med vašo tehnično službo in strankami. Z našimi storitvami omogočite prijavo napak v realnem času in s tem ohranite dober ugled podjetja.


Tehnična podpora
Številne tehnične težave so rešljive po telefonu ali spletu. Te primere lahko prevzame naš klicni center medtem, ko zahtevnejša vprašanja posredujemo vašim strokovnjakom.
Storitve po meri
V skladu s specifiko vašega podjetja oblikujemo celostne rešitve po meri in se prilagodimo potrebam vaše organizacije.
